نوشته شده توسط : یونس رئیسی

در اين مقاله با ۲۵ نكته كاربردي براي استفاده بهتر از موتور جستجوي گوگل آشنا مي شويد.

1 - همه‌چيز در نحوه نوشتن‌
با اطلاع از چگونگي نوشتن عبارات جستجو در موتورهاي جستجو، مي‌توانيد اطلاعات موردنيازتان را به راحتي پيدا كنيد. به عنوان مثال دستور <كلمه مورد نظر:
Inurl> باعث مي‌شود تا موتور جستجوي گوگل، همه صفحاتي كه در آدرس url آن‌ها، كلمه مورد نظر وجود داشته باشد را برايتان فهرست كند.

2 - نوار ابزار گوگل
با اضافه كردن نوار ابزار گوگل به مرورگرتان، از اين پس مي‌توانيد كار جستجو را با سرعت و راحتي بيشتري انجام دهيد. يكي ديگر از امكانات اين نوار ابزار، جلوگيري از نمايش پنجره‌هاي تبليغاتي است.
براي دريافت اين برنامه و كسب اطلاعات بيشتر به نشاني
toolbar.google.com مراجعه كنيد.

3 - چه كسي به سايت شما لينك داده است
بسياري از مديران سايت‌ها علاقه‌مندند بدانند چه كساني (از سايت خود) به سايت آن‌ها لينك داده است.
گوگل به اين سوال پاسخ مي‌دهد. مي‌توانيد در قسمت جستجو، عبارت <نشاني سايت:
link> را وارد كرده و كليد Enter را بزنيد. نتيجه اين درخواست، فهرست سايت‌هايي است كه به سايت شما لينك داده‌اند.

4 - كاربردهاي تجاري
دو موتور جستجو فرعي گوگل كه به تازگي راه‌اندازي شده‌اند و هنوز واژه كالاهاي تجاري، مورد استفاده قرار مي‌گيرند. موتور
froogle.google.com فهرست محصولات فروشگاه‌هاي online را تهيه مي‌كند و موتورcalatogs.google.com براي نمايش و درخواست كاتالوگ محصولات به‌كار مي‌رود.

5 - نگاهي به آينده‌
مديران گوگل هميشه نيم‌نگاهي به آينده دارند. اگر مي‌خواهيد بدانيد چه در سر آن‌ها مي‌گذرد و قرار است در آينده چه كارهايي انجام دهند، بهتر است سري به آزمايشگاه آن‌ها بزنيد و خود از نزديك با خدمات و محصولات آتي گوگل آشنا شويد. آدرس آزمايشگاه گوگل
labsl.google.com/gvs.html مي‌باشد.

6 - نتايج مطلوب‌تر
در اغلب موارد، زماني كه جستجويي را با گوگل انجام مي‌دهيد، نتيجه آن هزاران سايت و وبلاگ و نشاني مي‌باشد كه در واقع بسياري از آن‌ها كاربرد چنداني ندارند و با موضوع موردنظرتان هماهنگ نيستند. يكي از روش‌هاي مؤثر در كاهش حجم نتايج جستجو، تعيين بازه‌هاي تاريخي است. مثلاً زماني كه بازه‌اي را بين سال‌هاي 2002 تا 2004 تعريف مي‌كنيد، گوگل با تبعيت از آن، فقط آن دسته از صفحاتي كه دربازه مذكور ايجاد يا روزآمد شده‌اند را برايتان فهرست مي‌كند (براي تعريف بازه‌هاي تاريخي به گزينه <جستجوي پيشرفته> مراجعه كنيد).

7 - فقط صفحات جديد

جستجو بدون ذكر تاريخ، نتايج بي‌شماري در پي دارد. انبوه نتايج، نه تنها به يافتن مطلب موردنظرتان كمكي نمي‌كند، بلكه موجب سردرگمي‌تان نيز مي‌شود. علاوه براين اگر بعد از يك بررسي طولاني بين نتايج جستجو، به اطلاعات موردنظرتان رسيديد و متوجه قديمي بودن آن‌ها شديد، چطور؟ اگر به دنبال اطلاعات جديد و روزآمد هستيد، در قسمت جستجوي پيشرفته، عبارات <3 ماه>، <6 ماه> و حتي <يك‌سال> را در مقابل گزينه
Date وارد كنيد تا گوگل بسته به تاريخ ذكر شده، فقط فهرست صفحات جديد را برايتان نمايش دهد. مثلاً اگر عبارت <3 ماه> را انتخاب كنيد، گوگل تمامي صفحاتي كه در سه ماه گذشته ايجاد يا بروز شده‌اند را جستجو و آن‌هايي كه با موضوع موردنظرتان منطبق هستند را نمايش مي‌دهد.

8 - مستثني كردن كلمات
با مستثني كردن كلمات، علاوه بر كاهش حجم نتايج جستجو، مي‌توان به اطلاعات موردنظر نزديك‌تر شد. با گذاشتن علامت <-> قبل از كلمه‌ دلخواه، گوگل آن كلمه را استثنا قلمداد كرده و از نمايش صفحاتي كه حاوي چنين كلمه‌اي باشند، پرهيز مي‌كند. مثلاً نتيجه عبارت ، همه صفحاتي كه مربوط به ايران هستند و از تهران نامي نبرده‌اند را شامل مي‌شود.

9- Wildcardها
زماني كه به‌طور كامل از كلمات موضوع مورد جستجو آگاهي نداريد، بهتر است از كاراكتر كمكي ستاره <*> استفاده كنيد. كاراكتر <*> معني <هرچيز> مي‌دهد. مثلاً عبارت مي‌تواند نتايجي نظير
، و يا نتايجي از اين دست را حاصل شود.

10 - عناوين صفحات‌
معمولاً همه صفحات وب، عنوان دارند. گاهي‌اوقات استفاده از اين عناوين، به شما در پيدا كردن مطالب مورد نيازتان كمك شاياني مي‌كند. مثلاً عبارت <كلمه مورد نظر:
intitle>، گوگل را بر آن مي‌دارد تا فقط عناوين صفحات را براي يافتن كلمه ذكر شده، جستجو كند.

11 - شركت در گروه‌هاي خبري‌
اينترنت فراتر از ايميل و صفحات وب است. به عنوان مثال گروه‌هاي خبري (
News group) يكي ديگر از خدماتي است كه از طريق اينترنت ارايه مي‌شود. گروه‌هاي خبري گوگل، گروه‌هاي معروف و معتبري هستند كه شركت در آن‌ها، به نوبه خود، كار لذت‌بخشي است. آدرس گروه‌هاي خبري گوگل از اين قرار است: groups.google.com

12 - جستجوي خودكار
جستجو در اينترنت، قصه سوزن و انبار كاه است. گاهي‌اوقات ممكن است عليرغم صرف وقت زياد، باز هم به نتيجه دلخواه نرسيد. بنابراين هر ابزاري كه در اين پروسه، از اتلاف وقت جلوگيري كند، بسيار باارزش است. يكي از اين ابزارها، <پيغام‌دهنده> گوگل نام دارد. اين ابزار با دريافت آدرس ايميل و عبارت مورد جستجو، به طور خودكار و روزانه، جستجويي را براساس عبارت دريافتي ترتيب داده و هر زمان كه اطلاعات جديدي را يافت نمايد، آدرس آن را برايتان ايميل مي‌كند. آدرس پيغام‌دهنده گوگل به اين ترتيب است:
www.googlealert.com

13 - جستجوگر اخبار
اين ابزار نيز همانند پيغام‌دهنده گوگل، مشخصات اخبار موردنظر را به همراه آدرس ايميل دريافت كرده و روزانه (بنا به درخواست كاربر، قابل تنظيم است). براساس عبارت دريافتي، جستجويي را در سايت‌هاي خبري ترتيب مي‌دهد و در صورت يافتن اطلاعات مناسب، آن را برايتان ايميل مي‌كند. آدرس اين ابزار
www.google.com/newsalerts است.

14 - ماشين‌حساب گوگل
گوگل براي حل معادلات رياضي هم، ابزاري دارد كه بسيار سريع و با دقت عمل مي‌كند. اين ابزار علاوه بر حل معادلات رياضي، قابليت تبديل انواع واحدها به يكديگر را نيز دارد. براي آشنايي بيشتر با اين ابزار كارآمد به آدرس زير مراجعه كنيد:
www.google.com/help/features.htm#calculator

15 - معني كلمات
اگر معني يا بهتر بگوييم، تعريف كلمه‌اي را نمي‌دانيد، در كادر جستجو <كلمه موردنظر:
define> را نوشته و كليدEnter را بزنيد.
در جواب اين جستجو، علاوه بر تعريف كلمه، لينكي نيز نمايش داده مي‌شود كه با كليك روي آن، به جزييات بيشتري مي‌رسيد.

16 - ترجمه كنيد
در حال حاضر، ماشين ترجمه‌ گوگل مي‌تواند انگليسي را به 5 زبان زنده دنيا ترجمه كند (امكان ترجمه بالعكس نيز وجود دارد). براي استفاده از اين مترجم ماشيني به آدرس
www.google.com/lauguage-tools برويد.

17 - تصويرياب
من شخصاً هميشه گوگل را به خاطر ابزار تصويرياب‌اش ستوده‌ام. اين ابزار با دريافت كلمه يا عبارتي، تصاوير موجود روي اينترنت را جستجو كرده و در نهايت آن‌هايي را كه با عبارت دريافتي منطبق هستند، فهرست مي‌كند. براي استفاده از اين ابزار به آدرس
www.google.com/imghp مراجعه نماييد.

18 - پرسش و پاسخ
تحقيق و جمع‌آوري مطالب از اينترنت، كار وقت‌گيري است. اگر براي انجام اين‌كار وقت كافي در اختيار نداريد. سري به آدرس
answers.google.com/answers بزنيد و با مطرح كردن سوالاتتان و بررسي جواب‌ها، سريع‌تر به هدف‌تان برسيد.

19 - نمايش پنجره تنظيمات‌
گوگل به شما اين امكان را مي‌دهد تا نحوه نمايش نتايج را مطابق ميل‌تان تنظيم كنيد. به عنوان مثال با مراجعه به آدرس
www.google.com/preferences مي‌توانيد تعداد نمايش نتايج در هر صفحه را تعيين نماييد. علاوه براين در قسمت تنظيمات امكانات ديگري نظير Safe Searching نيز وجود دارد. با فعال كردن اين گزينه، گوگل از نمايش سايت‌هايي كه به هر دليلي غيرمجاز هستند، پرهيز مي‌كند.

20 - آمار استفاده از گوگل
در سايت
www.google.com/press/zeitgeist.html آمار جهاني استفاده از گوگل موجود است. در اين سايت جزيياتي از چگونگي استفاده ملل مختلف از گوگل و الگوهاي جستجوي آن‌ها وجود دارد.

21 - جستجو در دسته‌بندي‌ها
علاوه بر جستجوي كلي وب، گوگل امكان جستجو در دسته‌بندي‌ها (
Categories) را نيز مي‌دهد. به عنوان مثال براي يافتن اطلاعاتي درباره هنر، تجارت، ورزش و ... مي‌توانيد ضمن مراجعه به نشاني
www.google.com/dirhp، جستجويي را در دسته‌بندي‌هاي گوگل ترتيب بدهيد و سريع‌تر به هدف‌تان برسيد.

22 - براي بلاگرها
وبلاگ داشته باشيم يا نه؟ ايده داشتن يك وبلاگ شخصي، بسيار جالب است و اين‌كه با در اختيار داشتن يك وبلاگ شخصي حرف دلمان را به گوش جهانيان برسانيم، فكر بسيارخوبي است. براي ساخت يك وبلاگ شخصي، به آدرس
www.blogger.com/start مراجعه نماييد. اين سايت متعلق به گوگل است.

23 - جستجوي داخل فايل‌ها
با كمك گوگل مي‌توان داخل فايل‌هاي مشخصي را براي يافتن كلمه‌اي دلخواه جستجو كرد. مثلاً عبارت:
گوگل را برآن مي‌دارد تا تمامي فايل‌هاي
doc (مربوط به برنامه Microsoft word) را به منظور يافتن واژه‌ي Iran جستجو كرده و آن‌هايي كه داراي چنين كلمه‌اي هستند را فهرست كند.

24 - كلمات عمومي
برخي كلمات عمومي نظير
the ،to ،at و غيره، زماني كه در عبارت مورد جستجو ذكر مي‌شوند، توسط گوگل ناديده انگاشته مي‌شوند و تاثيري در نتيجه ندارند. حال اگر مي‌خواهيد چنين كلماتي در نتيجه جستجو موثر باشند كافي است يك علامت <+> در مقابل آن‌ها بگذاريد.

25 - موتورهاي جستجوي تخصصي
با اين ترفند مي‌توانيد ضمن معرفي منابع موردنظرتان به گوگل، از آن بخواهيد كه نتايج جستجو را فقط از همان منابع بياوريد. مثلاً براي جستجو در سايت مايكروسافت به روش زير عمل مي‌شود:
www.google.com/microsoft




:: بازدید از این مطلب : 493
|
امتیاز مطلب : 76
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : شنبه 12 آذر 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یونس رئیسی

شاید شما تا به امروز فقط از گوگل برای جستجو کردن استفاده کرده باشید.ولی گوگل دارای امکانات بیشماری میباشد که در این نوشته قصد داریم به چند تای آنها که در صفحه جستجوی گوگل می توانید وارد کنید را برایتان بیان کنیم.
شما علاوه بر جستجوی متن مورد نظر خودتان در باکس جستجو میتوانید دستورات دیگری را نیز در آن وارد کنید و نتیجه را مشاهده کنید.
۱- شما میتوانید به شکل دستور زیر معنی و مفهوم کلمه ای را که نمیدانید را بیابید. نتیجه جستجو در واقع معنی کلمه مورد نظر شماست.
Define: کلمه را که نمیدانید تایپ کنید [Enter]
مثال :
define: space
۲- شما ميتوانيد به كمك گوگل و بوسيله ماشين حساب آن تقريبا هر دستور و فرمول رياضي را محاسبه كنيد.در باكس مربوط به جستجو ميتوانيد بين دو عدد از علامتهاي + - * / استفاده كنيد و نتيجه را مشاهده كنيد. شما ميتوانيد در اين صفحه كه مربوط به راهنماي ماشين حساب گوگل است ليست كامل اين دستورات را مشاهده كنيد.
۳- اگر در آمريكا هستيد گوگل خدمات بيشتري را براي شما نيز ارائه ميدهد.
شما ميتوانيد از ۱۱۸ گوگل كمك بگيريد و شماره تلفن فرد مورد نظر خود را بيابيد.)در مثال زیر شماره افرادی که نام آنها جان واشنگتن خواهد بود را پیدا خواهید کرد.
Phonebook: <طرف مورد نظر>
مثال :
phonebook: John Washington
شما همچنین میتوانید عملیات بالا را برعکس انجام دهید یعنی بادادن شماره تلفن نام صاحب تلفن را بیابید.
Phonebook: <area code and number>
مثال :
phonebook: (509) 582-1127
و یا شما میتوانید از وضعیت و اطلاعات خطوط هوایی بهره‌مند شوید.
<
airline name > <flight number>
مثال:
Delta 130
و یا میتوانید نقشه محلی را بیابید از دستور زیر استفاده کنید.
<
street address>
N NEWPORT ST, KENNEWICK, WA 99336

 




:: بازدید از این مطلب : 495
|
امتیاز مطلب : 42
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : شنبه 12 آذر 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یونس رئیسی

در ویندوز XP قابلیتی وجود دارد به نام Packet Scheduler که این موضوع 20% از پهنای باند اینترنت شما را میگیرد. در صورتی که به این قابلیت نیازی ندارید با طی کردن غیرفعال کردن آن میتوانید با آزاد کردن پهنای باند گرفته شده سرعت اینترنت خود را تا حد چشمگیری بالا ببرید. در صورتی که از سرعت اینترنت خود ناراضی هستید از این ترفند بهره بگیرید.


بدین منظور:

1.
Run را از منوي Start اجرا كنيد.
2. در
Run عبارت gpedit.msc را تايپ كرده و OK را كليك كنيد.
3. منتظر بمانيد تا
Group Policy اجرا شود.
4. در بخش
Local Computer Policy و زير Computer Configuration گزينه Administrative Templates را گسترش دهيد. ( با كليك بر روي علامت + كار آن انجام دهيد )
5. در ليست باز شده گزينه
Network را نيز گسترش دهيد.
6. حال در اين ليست
Qos Packet Scheduler را انتخاب كنيد.
7. به گزينه هايي كه در سمت راست ظاهر مي شوند دقت كنيد.
8 .بر روي
Limit reservable bandwidth كليك راست كرده و Properties را كليك كنيد.
9. پس از اينكه پنجره
Limit reservable bandwidth Properties باز شد در برگه Setting و در زير Limit reservable bandwidth گزينه Enabled را انتخاب كنيد.
10. مشاهده مي كنيد كه با انتخاب آن در روبروي
Bandwidth Limit مقدار پيش فرض آن يعني 20 درصد به نمايش در مي آيد.
11. به جاي عدد 20 مقدار 0 را تايپ كرده و
OK را كليك كنيد.
12. حال به
Connection كه به وسيله آن به اينترنت وصل مي شويد رفته و بر روي دكمه Properties كليك كنيد.
13. به برگه
Networking برويد و دقت كنيد كه Packet Scheduler فعال باشد (تيك كنار آن مشاهده شود).
14. اين پنجره را
OK كنيد.
15. كامپيوتر خود را
Restart كنيد.

چند نکته:
اين کار را می توانيد با نرم افزارهاي قدرتمند بهينه سازی ويندوز ( ترفندستان ) مثل
TuneUp Utilities خيلی سريعتر و راحتر انجام دهيد.
برای بازگشت به حالت پيش فرض هم می توانيد مسير فوق را دنبال کرده و بجای 0 عدد 20 را قرار دهيد.




:: بازدید از این مطلب : 408
|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : شنبه 12 آذر 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یونس رئیسی

آيا تا به حال برايتان پيش آمده است که هنگام نوشتن يک نامه در محيط پست الکترونيک ناگهان به دليل نامعلومي اينترنت اکسپلوررتان دچار مشکل شده و بسته شود! اگردر جي ميل نامه خود را تايپ مي کرديد نگران نباشيد! ديگر نامه اي را که براي تايپ آن کلي زحمت کشيده ايد به اين راحتي ها از دست نمي دهيد. به تازگي امکان جديدي در جي ميل پيش بيني شده است که ذخيره سازي خودکار ناميده مي شود و در فاصله هاي زماني معيني عمليات ذخيره سازي انجام مي شود. (تقريبا چيزي شبيه به ذخيره سازي خودکار در نرم افزار ورد مايکروسافت). در جي ميل امکان انتقال ليست تماسها به هر فايل ديگري که مايل باشيد وجود دارد و مي توانيد از ليست آدرسهاي پست الکترونيک که در مکان آدرسهاي شما در جي ميل قرار دارد پشتيبان تهيه کنيد و آن را به محيط ديگري مثلا به محيط اوت لوک خود منتقل نماييد. دستيابي به جي ميل نيز بسيار آسان شده است.
براي چک کردن ميلهايتان از هرصفحه وبي تنها کافيست که بر روي گزينه جي ميل در نوار ابزار گوگل - که قبلا آن را به اينترنت اکسپلورر خود اضافه کرده ا يد - کليک کنيد تا مستقيما به صندوق پستي اتان هدايت شويد. همينطور مي توانيد پيامهاي جديدي که برايتان فرستاده مي شود را مستقيما در صفحه شخصي شده گوگل مشاهده نماييد.
و حتي مي توانيد زمانيکه به اينترنت نيز متصل نيستيد با استفاده از امکاني که در گوگل دسکتاپ جديد وجود دارد به صورت آف لاين به جستجو درون پيامهايتان بپردازيد. اگر گوگل تاک را هم بر روي سيستم خود نصب کرده باشيد به محض اتصال به اينترنت پيش نمايشي از نامه هاي جديد در صندوق پستي اتان را نشان مي دهد. در جي ميل شما قادريد آدرس خود را که در قسمت
from مي آيد به دلخواه خود تغيير دهيد تا به هنگام دريافت نامه , آدرسي به غير از آدرس شما در جي ميل به گيرنده نشان داده شود.
چرا که به طور معمول وقتي از يک سرويس پست وب استفاده مي کنيد نامه هاي ارسالي شما با نام کاربري که با آن وارد سيستم شده ايد فرستاده مي شود حال آنکه شما مي توانيد اين آدرس پيش فرض را در جي ميل تغيير دهيد.جي ميل همچنين با نرم افزار -
Picasa نرم افزار مجاني سازمان دهنده عکس گوگل -نيز همخواني دارد و به راحتي مي توان تا 10 مگابايت فايل تصويري را با استفاده از پيکاسا و از طريق حساب جي ميل ارسال کرد



:: بازدید از این مطلب : 375
|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : جمعه 11 آذر 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یونس رئیسی

قبلا در ترفندستان چندین ترفند برای پی بردن به اینکه دوستان شما در یاهو مسنجر واقعأ آفلاین هستند یا خود را از دید شما خاموش کرده بودند مطرح کرده بودیم که هر کدام به مرور زمان از کار افتاده بودند. اما در این ترفند قصد داریم به معرفی روشی بپردازیم که ترفندستان اولین سایتی است که آن را مطرح میکند. با استفاده از این ترفند تنها با وارد نمودن ID شخص مورد نظر پی میبرید که آیا اون واقعأ در حالت Invisible است یا شما را دور زده است! این ترفند روی تمامی ورژنهای جدید و قدیم یاهو مسنجر قابل استفاده است.


بدین منظور:
کافی است به سایت اینترنتی
www.xeeber.com بروید.
پس از ورود به صفحه کافی است به جای عبارت
Yahoo ID ، آیدی شخص مورد نظر را تایپ کنید و روی دکمه ذره بین کلیک کنید یا Enter بزنید.
پس از چند ثانیه سیستم برای شما مشخص میکند که آیا فرد مورد نظر آنلاین است یا آفلاین



:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : جمعه 11 آذر 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یونس رئیسی

شركت پاندا ابزار Panda ActiveScan را ارائه نمود كه به كاربران امكان مي‌دهد از طريق اينترنت به اسكن سيستم خود بپردازند و از عدم وجود برنامه‌هاي مخرب روي اطلاعات سيستم اطمينان حاصل كنند.
شركت پاندا ابزار
Panda ActiveScan را ارائه نمود. اين ابزار كه يك پويشگر آنلاين و رايگان ويروس و برنامه‌هاي مخربي
مانند روتكيت‌ها است به كاربران امكان مي‌دهد از طريق اينترنت به اسكن سيستم خود بپردازند و از عدم وجود
برنامه‌هاي مخرب روي اطلاعات سيستم اطمينان حاصل كنند.

اين ابزار كه از نشاني سايت قابل دسترسي است، از بانك‌اطلاعاتي شركت پاندا براي تشخيص و پاك‌سازي ويروس‌ها
و نرم‌افزارهايي مانند جاسوس‌افزارها و تروجان‌ها استفاده مي‌كند.
Panda ActiveScan از نسخه‌هاي جديد مرورگرهاي
فايرفاكس و اينترنت اكسپلورر پشتيباني مي‌كند و داراي تنظيمات مناسبي براي تعيين سطح حساسيت پويش
سيستم و مكانيزم‌هاي نابودي برنامه‌هاي مخرب است



:: بازدید از این مطلب : 845
|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : جمعه 11 آذر 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یونس رئیسی

 

ساختار سایت یاهو به گونه ای بنا شده است که در صورتی که شما 12 بار پسورد یک آیدی را غلط وارد کنید آن آیدی تا 24 ساعت قفل میشود و به هیچ عنوان به امکان لوگین به آن وجود نداد. در این ترفند قصد داریم تا با استفاده از خود سایت یاهو این محدودیت زمانی را از بین ببریم و آیدی خودمان را که قفل شده است را از حالت قفل خارج نماییم. دقت فرمایید که آیدی باید برای خودمان باشد چرا که نیاز به وارد کردن پسورد آیدی است.


برای این کار:
کافی است که به نشانی زیر در سایت یاهو مراجعه کنید
:
http://login.yahoo.com/config/login?.redir=ORION

حالا یوزر و پسورد آیدی مربوطه را وارد نمایید و روی دکمه Sign In کلیک کنید.
راز و رمزهای بازی های موجود در ویندوز
ID یاهو خود را از حالت قفل در آوری
د



:: بازدید از این مطلب : 411
|
امتیاز مطلب : 37
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : جمعه 11 آذر 1390 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 7 صفحه بعد